Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

środa, 24 kwietnia 2013

The Hobbit: Armies of the Third Age

Witam,
na początku chciałam Was wszystkich przeprosić za moją długą nieobecność na blogu.
Jest to spowodowane, jak się domyślacie, zmorą większości dzieci i tych nieco starszych - szkołą.
Obiecuję, że będę pisała więcej postów (a bynajmniej postaram się).
Wyraźnie też spadła popularność bloga, nawet nie wiem czy jeszcze ktokolwiek o nim pamięta :(
Świadczy o tym choćby liczba oddanych głosów w aktualnej ankiecie...
Wiem, że to moja wina.

Ale przejdźmy do tematu!
Dostałam wiadomość od graczki masialara o świetnej grze.
Jej tytuł to:
"The Hobbit: Armies of the Third Age"

Nie grałam w nią (mój komputer nie jest w stanie otwierać gier i innych aplikacji) ale wydaje się godna uwagi.


"W trakcie rozgrywki tworzymy i prowadzimy do boju potężne armie, wybierając jedną z trzech dostępnych ras: elfów, krasnoludów i orków. Poszczególne bitwy są prowadzone w szybkim tempie, choć z zachowaniem wielu taktycznych elementów. W czasie licznych walk możemy objąć kontrolę nad najbardziej znanymi postaciami z powieści J.R.R. Tolkiena, wliczając w to m.in. Gandalfa, Legolasa, czy Thorina Dębową Tarczę. Twórcy położyli spory nacisk na aspekty społecznościowe, a więc nie brakuje także widowiskowych potyczek toczonych przez sieć z innymi graczami."
~ Źródło: gry-online.pl

Ah! I najważniejsze... link do gry xd
https://www.kabam.com/games/the-hobbit-armies

Serdecznie zapraszam do rejestrowania się na stronie i umieszczania swoich wrażeń w formie pisemnej w komentarzach ;p

8 komentarzy:

  1. Ciesze się iż wreszcie coś się na blogu pojawiło. Niestety mimo zalogowanie się na portalu nadal nie mogę odtworzyć gry. Łącze się w prośbie do innych komenatatorów aby opisali czy dużo tracę. Niby komentarz jest zbędny, lecz również oceniając po aktywności uczestników, czytelników bloga popularność się chyba zmniejszyła. Dlatego tym komentarzem przypominam wam iż ja ( choć bym miałabyć jedyna) jednak waszego bloga czytam i niczym Gandalf wykrzykując w walce z Balrogiem YOU SHALL NO PASS ja wykrzykuję wam słowa zakazu YOU SHALL NO CLOSE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ciągle tu zaglądam ;) Nareszcie coś nowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam i codziennie zaglądałam z nadzieją, że może pojawiło się coś nowego, wiem doskonale, że sama też mogłam coś napisać (i niedługo to uczynię), ale jakoś tak wyszło, ja o tym blogu pamiętam i nie zapomnę, założę się, że jeśli pojawi się teraz na blogu z 10 fajnych postów, to wróci mu to dawną popularność, (w tym głosowaniu 7 głosów, w poprzednim 50)
    i powiem jak Snape z Harry'ego Pottera (choć ma to nieduży związek z WP, ale słowa trafne)
    Dumbledore: -After all this time?
    Snape:-Always.
    =)

    OdpowiedzUsuń
  4. To naprawdę bardzo miło z Waszej strony, że pamiętacie :)

    julie... - jutro będę na laptopie mojej cioci i tam gra się na pewno odpali. Jeśli będę mogła w nią zagrać prześlę klika screenów i powiem czy warto zagrać ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z zniecierpliwieniem czekałam na kolejnego posta.. Jako redaktorka także zawiodłam... Cieszę się, że wreszcie jest coś nowego.. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiecali a teraz co?
    Redaktorzy pobudka!!!
    Napiszcie jakiegoś posta bo przecież 1 osoba nie da sobie rady z całym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... co z Wami? :(
      To naprawdę duży przywilej być redaktorem, nawet nie wiecie ile osób chciałoby być na Waszym miejscu.

      Usuń
  7. Chętnie napiszę, ale na razie nie działa mi komputer a z rodziców komputerów, których aktualnie korzystam nie mogę wstawić posta, przykro mi ale jeśli chodzi o moje posty to musicie uzbroić się w cierpliwość, bardzo przepraszam za te problemy techniczne.
    Arkadia

    OdpowiedzUsuń