Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

wtorek, 19 lutego 2013

Promowanie strony :)

Cześć,
postanowiłam zrealizować pomysł Sówki. Wg mnie jest to bardzo fajne. Od teraz każdy będzie mógł promować naszego bloga :D

Tu są propozycje:

Autor: Sówka
Link do wklejenia:


Autor: Britney226
Link do wklejenia:




Autor: Britney226
Link do wklejenia:




Autor: Britney226
Link do wklejenia:



Autor: _werka000_
Link do wklejenia:




Autor: Erendis
Link do wklejenia:




Autor: Erendis
Link do wklejenia:




Autor: Erendis
Link do wklejenia:

12 komentarzy:

  1. EXTRA POMYSŁ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne banery ;)

    _werka000_

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten pomysł. Mogę spróbować zrobić jakiś nowy banner, bo zajmuję się grafiką od niedawna.

    kosmiczna

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Te ramki na kody są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znacznik < /a > (bez spacji) na początku jest nie potrzebny bo to znacznik zamykający ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh no tak nie zauważyłam. Dzięki :)

      Usuń
    2. Kurcze ale nie mogę tego usunąć...
      Wyświetla mi się takie cuś: "Twój kod HTML nie może zostać zaakceptowany: Tag jest uszkodzony: A Zignoruj ostrzeżenie"
      : (

      Usuń