Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

wtorek, 8 października 2013

Aragorn

Może mnie nie zapomnieliście... Dłuuuugo mnie nie było a więc z serdecznymi przeprosinami przygotowałam dla Was wiersz...


Ten co nie bał się ciemności,
wierny przyjaciel i druh,
Z Frodem i Samem w Śródziemie ruszył,
Z wrogiem walczył zawzięcie, do ostatniego tchu.

W królewnie elfów Arwenie, po uszy zakochany,
Choć nie jedna go tylko dla siebie chciała mieć,
On był jej wierny, oddany,
Kochał ją .

Do Mordoru ruszył z niewielką armią,
Gotów oddać życie za froda,
Z orkami walcząc zawzięcie,
Z nadzieją wolności od ognistego oka.

Honorny człowiek był z Aragorna,
Królem został nie bez powodu,
Dumni poddani z niego, lecz nie zwyciężył sam,
I nie zapomniał Hobbitom oddać hołdu...

♥ Wasza hope

8 komentarzy:

  1. Mój ulubiony bohater i piękny o nim wiersz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. ;) Oddaje cały charakter Aragorna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny wiersz! Sama go napisałaś? Kurczę, ja dużo razy próbowałam coś napisać i nigdy mi nie wychodziło :c

    harrypotter.blogspot.com <---- Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiersz ^^
    Znalazłam grę związaną ze Śródziemiem:
    http://www.guardiansofmiddleearth.com/home
    masialara

    OdpowiedzUsuń
  5. EXTRA!
    Napiszcie jeszcze posty :D

    OdpowiedzUsuń