Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

środa, 26 listopada 2014

ENEMEF: Noc Hobbita

Witajcie ;)

Wczoraj wieczorem rozpoczęła się sprzedaż biletów na Nocny Maraton Filmowy Hobbita. Będziemy mogli obejrzeć w kinie dwie pierwsze części oraz przedpremierowo Bitwę Pięciu Armii!


Miejsce: Multikina w:

  • Bydgoszcz
  • Czechowice-Dziedzice
  • Elbląg
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Katowice
  • Kielce
  • Koszalin
  • Kraków
  • Lublin
  • Łódź
  • Olsztyn
  • Poznań
  • Radom
  • Rumia
  • Rybnik
  • Rzeszów
  • Słupsk
  • Szczecin
  • Tychy
  • Warszawa
  • Włocławek
  • Wrocław
  • Zabrze
  • Zgorzelec

Data: 19.12.2014r.
Godzina: 22:00 do ok. 6:30
Ceny biletów:
Ulgowy - 31zł
Normalny - 34zł



Kto się wybiera? Ja na pewno idę. To będzie dopiero mój pierwszy taki maraton i mam nadzieję, że wytrzymam tyle godzin :) Zachęcam gorąco i radzę się spieszyć z zakupem bo bilety idą jak bułeczki :P


Jak ktoś idzie do Multikna w Gdańsku to może mnie spotka (:

3 komentarze:

  1. Ja idę na taki maraton ale że Mieszkam w Anglii, to do angielskiego kina ^^ Nie mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu chciałabym iść na taki maraton, ponieważ mieszkam blisko Krakowa, ale raczej rodzice się nie zgodzą... No cóż nie pozostaje nic innego jak czekać, aż Bitwa Pięciu Armii będzie w kinie, albo online na necie ;)

    Zapraszam do siebie: http://arwenaeowina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. JA IDĘ !!!!!!

    OdpowiedzUsuń