Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

niedziela, 1 marca 2015

Startujemy z KK; Drobne, lecz niezbędne w każdej kolekcji

Witajcie!

Na wstępie dziękuję serdecznie czytelniczce Nika za pomysł na stworzenie Kącika Kolekcjonera. Sama sobie się dziwie dlaczego nigdy na to nie wpadłam.

Zacznę od niedrogich przedmiotów.





_____________________________________________________________________

Kolekcjoner czy nie, myślę, że większość fanów posiada Pierścień Saurona ;)



Mój egzemplarz pochodzi z Allegro. Pierścień jest wykonany ze stali, pozłacany. Napis nie jest niestety grawerowany i mi już lekko się strał. Na środku jest fajny, gruby ale krawędzie są bardziej zaostrzone. Nie był jednak drogi i ładnie się prezentuje.
Link do sprzedaży.

Koszt: 9,90zł
Biorąc to wszystko pod uwagę moja ocena to: 8/10

_____________________________________________________________________

Kolejna rzecz to naszyjnik Arweny - Evenstar.



Również jest z Allegro. Kryształki pięknie się mienią. Niestety ten po środku jest trochę krzywo przyklejony ale chyba tylko ja miałam takiego peszka. W zestawie oczywiście łańcuszek (do Pierścienia wyżej nie było).
Link do sprzedaży.

Koszt: 11,99zł
Moja ocena: 9/10

_____________________________________________________________________

I jeszcze jedno - broszka Liść z Lórien.



Na wielu aukcjach te broszki nie są broszkami tylko naszyjnikami (nie mają igiełki z tyłu). Ich cena wynosi około 10zł. Ja pozwoliłam sobie na większy wydatek żeby mój Liść był broszką. Niestety nie jest to idealna replika z filmu. Żyłki listka powinny być białe a są takie jak widzicie. Kształt i wykonanie też mi się do końca nie podobają... Dla porównania:



Koszt: 18zł
Moja ocena: 7/10

_____________________________________________________________________

I bonusik.








Figurki Gandalfa i Bilba z Multikina :)

Niestety kubków z zestawu nie mam bo dostałam te figurki w prezencie.









_____________________________________________________________________





W kolejnym poście z edycji 'Kącik Kolekcjonera' będziecie mogli poczytać troszkę o książkach.
Jeżeli chcecie się podzielić swoimi kolekcjami na naszą pocztę możecie wysyłać zdjęcia i ew. informacje o Waszych przedmiotach :)

4 komentarze:

  1. O dziwo do tej pory nie zebrałam się do zakupu pierścienia :D dwa pozostałe wisiorki mam, niestety naszyjnik Arweny to trochę loteria ;) Twój jest krzywo przyklejony, a u mnie za to te kryształki tak ładnie nie błyszczą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kolejny wpis?

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie ode mnie dedykację do LBA ;)

    http://slowami-tez-mozna-dotykac-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń