Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

czwartek, 9 maja 2013

Wywiad xD

Sama ze sobą przeprowadziłam wywiad. xD A oto i on:

A - Aragorn♥ czyli ja
R - Redaktorka, czyli też ja

______________________________________________________________________________

R: Jak dowiedziałaś się o władcy pierścieni?
A: No cóż... Dowiedziałam się o tym cudownym filmie (i książce) poprzez gazetę. Cała filmowa trylogia była udostępniona przez codzienne wiadomości "na papierze"..
R: A kto i dla czego jest Twoim najulubieńszym bohaterem?
A: Hmm.. Pomyślmy.. Bardzo lubię zgrane trio, czyli Legolasa, Gimliego i ARAGORNA!!!

CD. Już wkrótce..

3 komentarze:

  1. Nigdy nie widziałam auto-wywiadu, ale fajny. A co do Bohaterów to mam to samo. W książce jak i w filmie. lecz w filmie jeszcze dochodzi Pippin ze względu na jego akcent <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten wywiad. Powalił mnie xD

    OdpowiedzUsuń