Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

sobota, 21 września 2013

Wiersz "Podróż"

Widzę, że wszyscy są bardzo zajęci i nie mają czasu wchodzić na bloga. Może Tauriel miała rację chcąc go zamknąć? Ja nie mogę być jedyną osobą, która tu w ogóle coś pisze! Mam nadzieję, że pozostali redaktorzy zmobilizują się i coś tu naskrobią. A tymczasem przedstawię wam koleiny wiersz mojego autorstwa.

"Podróż"

Niebezpiecznie z domu wyjść,
Niebezpiecznie próg przekroczyć,
Droga kręta i daleka
Może szybko zauroczyć.
I gdy minie dzień lub dwa,
Nie opędzisz się od marzeń,
A to często jest przyczyną niecodziennych, dziwnych zdarzeń.
Ale nie trwóż się Hobbicie,
Znajdź odwag, znajdź nadzieję.
Wyrusz szybko lub tu tkwij. 
Nie pozostań lecz w rozterce 
Idź gdzie cię prowadzi serce. 
Niech ci życie nie przemija na:
spaniu, jedzeniu i fajki paleniu.
Już wychodzisz z domu?
Więc Hobbicie pędź ,nie zwlekaj.
Droga porwie cię od razu...
Przyspiesz trochę, dodaj gazu!
Podróż wielce cię odmieni.
Wyrusz jeszcze tej jesieni...

Ps. Mam nadzieję na chociaż kilka komentarzy :)

5 komentarzy:

  1. Śliczny wiersz. ^^
    Można by zrobić coś by inni redaktorzy się ,,obudzili". ;)
    Może w zakładce ,,Inne" zrobić ,,Fani Tolkiena polecają" i tam umieszczać recenzje? Sądzę, że to by była ciekawa nowość. :)
    masialara

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiersz genialny ;) Podziwiam, bo ja jestem słaba w wymyślaniu takich rzeczy XD Fakt, trzeba jakoś zmobilizować resztę redaktorów, bo lubię tu sobie coś czasem poczytać, przynajmniej nadrabiam to ;D
    Ps. Niedawno założyłyśmy z przyjaciółką bloga. Dokładnie... Fanfiction Hobbita. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany... to zapraszamy.
    Uh, mamy nadzieję, że jakoś... jakoś w miarę dobrze nam to wyjdzie. Serdecznie pozdrawiam.
    http://ladies-of-the-rings.blogspot.com/
    ~ Nathalie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi recenzjami to całkiem niezły pomysł, tylko trzeba by to omówić z Tauriel. Miło mi, ze wiersz się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszy wiersz, jak dotąd! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww *-* Świetne. Pamietam jeszcze ten wiersz o Nazgulach :D Był najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń