Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

czwartek, 21 listopada 2013

kilka info

Hej,
Bardzo dawno nie pisałam (tak wiem, takim wstępem rozpoczynam każdy post na blogu xd) za co Was przepraszam, ale pozostanie tak jeszcze na bardzo długo.
Dzisiaj rano zaczęła się sprzedaż biletów na premierę w  Wellington.
Grzebiąc w "internetach" znalazłam kilka fajnych rzeczy.
Po pierwsze:
http://middle-earth.thehobbit.com/map (haha, spędziłam chyba 20 minut bawiąc się tą mapką :D)

Premiera II części Hobbita w Polsce odbędzie się 27 grudnia (ciekawostka... wiecie, że mamy premierę prawie najpóźniej?), natomiast w NZ 9 grudnia.
Czy ktoś mieszkający w Warszawie miałby ochotę pójść na ten sam seans ze mną do IMAX'a?

http://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/229/files/2013/10/The-Hobbit-Desolation-of-Smaug-Poster.jpg

Po drugie: nie wiem czy macie ochotę na spojlery dotyczące filmu, jeżeli ktoś chce, to proszę o komentarz. Możliwe, że napiszę oddzielną notkę na ten temat.
Po trzecie: Ed Sheeran nagrał piosenkę do II cz... Według mnie nie pasuje do tego filmu, mam nadzieję, że wcisną go na napisy :P Gdyby ktoś chciał odsłuchać KLIK

Tyle wydarzeń dotyczących fanów WP było w ostatnich miesiącach... Aż się zdziwiłam wchodząc na bloga. Chyba trzeba coś z tym zrobić :P
Britney226


16 komentarzy:

  1. Masakra, u nas zawsze tak późno :c
    A mnie osobiście bardzo podoba się ta piosenka. Jest cudna, normalnie zakochałam się XD Idealnie pasuje do filmu, a jej tekst... muah! <3 No ale każdy ma swój gust, nieprawdaż :3
    Wiem, że szkoła i ogólnie mało czasu bo mam to samo, ale starajcie się bardziej robić coś na tym blogu, bo jest cudowny i lubię na nim "przesiadywać". Co do spoilerów to ja jestem niestety przeciwna. Chciałabym, żeby film mnie zaskoczył. Mimo tego, że wiem co się mniej więcej stanie, bo czytałam książkę, no chyba że Peter znów trochę odbiegnie od wersji książkowej (zapewne na pewno xd). Pozdrawiam serdecznie C:
    ~ Sherlock

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wogule, to Japonia jest ostatnia, zaraz po nas. Mogli by dać np napisy i wsadzić wcześnij do kin :(

    Sherlock, Peter odbiegł od ksiązki. Może nie jakoś strasznie, ale.
    (mam takie pytanko, czy ty może byłaś/eś na końciku na doggi?)

    Almatri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mogłoby być wcześniej :c
      Tak, tak odbiegł. c': Tak, byłam tam. Teraz już nie wchodzę, nie mam czasu.
      /Sherlock

      Usuń
  3. A do tej mapki trzeba mieć chroma? Bo mi się tylko wyśfietla HOBBIT: Pustkowie Smauga i nic więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. MAPKA BOSKA! JAK ZE SNÓW! XD
    Super informacje :)
    Ja mam chrome i bez problemu się otwiera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mapka super, ale niestety tylko Hobbita. Miło by było Gondor eksplorować, ale serio genialna. A co do premiery to mam potwierdzone info, że w Nowej Zelandii premiera Hobbita jest wcześniej niż światowa! Co do piosenki to mi się podoba, ale każdy ma inny gust. I tekst jest ciekawym nawiązaniem do "Misty mountains". Ale to odczucie moje prywatne. Jednak również liczę, że będzie na napisach, bo w trakcie to jakoś mi się podoba muzyka Howarda ;) Ja bym mogła pójść na Hobbita, ale raczej nie do IMAX'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapką zaczęłam się bawić poważniej dopiero teraz, bo chrome se włączyłam i pięknie wszytsko - naprawdę. Ale Eru, czemu jest Thorin Oakenshield a nie Dębowa Tarcza. Tak wiem, że to znaczy to samo, ale jednak w filmie, nawet z napisami i w książce jest Dębowa Tarcza

      Usuń
  6. Ed jak zwykle świetny.... i jak zwykle mam ochotę przez niego płakać. ._. Tak mi to coś podejrzanie pasuje do śmierci Kiliego/Filiego... ale obym się myliła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym się wybrała razem z tobą, gdyby nie to, że mieszkam około 5 godzin od Warszawy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mówią czekanie wzmaga pożądanie.:) Więc czekajmy wytrwale i miejmy nadzieje, że to się opłaci, a Peter Jackson nie zawiedzie naszych oczekiwań.:)
    Chętnie bym z tobą poszła, ale niestety jestem już od dawna umówiona do Wola Parku.
    Jeżeli plany by się jednak zmieniły, to dam znać.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Supersupersupersupeeeeer!!!
    Ktoś już był na hobbicie w kinie??
    Jakie wrażenia? Może recenzja albo zdjęcia, obrazki????
    Plis napiszcie cooooś :DDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutro idę na Hobbita do kina, o 16:15, dam znać jak się podobał, przy czym nie będę podawać szczegółów, aby nie zepsuć niespodzianki tym, którzy będą oglądać w późniejszym terminie.
    Szkoda, że nikogo ze znajomych i przyjaciół nie dało się wyrwać na film, nie ten gust co u nich, niestety. Ostatecznie idę z rodzicami i chyba z kuzynką, tata też gustuje w tego typu rzeczach ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam na Hobbicie 27 i osobiście bardzo mi się podobał. Zagorzałym fanom książki zapewne wiele rzeczy nie przypadło do gustu, ale ja uważam, że adaptację filmową trzeba potraktować po prostu z przymrużeniem oka :) Mimo wszystko Tauriel nie była taka zła jak się wydawało i jest nawet ciekawą postacią. Film czasami śmieszył, czasami wzruszał i ani chwili się nie nudziłam. Jak dla mnie film genialny. Teraz pozostaje czekać na 3 część ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) Ja byłam wczoraj <3

      Usuń
  12. WORK IN PROGRESS?!?!?! Co to znaczy?!?! :OOOOOOOOOOOO
    USUWACIE BLOGA???????????? NIEEE PROSZE NIE!!!
    CO SIĘ DZIEJĘ PROSZĘ O WYTŁUMACZENIE o.O!!!

    OdpowiedzUsuń