Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

niedziela, 22 czerwca 2014

ENEMEF już w piątek

Hej!
Długo mnie tu nie było ponieważ odeszłam z howrse. 
Wpadłam tu na chwilę żeby zobaczyć co słychać. Bardzo się cieszę, że inni redaktorzy nie zapomnieli o blogu. Może w ciągu najbliższych kilku tygodni będę dodawać więcej postów. 
Kto wie? W końcu wszyscy niecierpliwie czekamy na trailer Hobbita Bitwy Pięciu Armii =D

27 czerwca o 22 wiele Multikin (w całej Polsce) organizuje Noc Reżyserskich Wersji Władcy Pierścieni. 
Wreszcie udało mi się zdobyć bilety na maraton w Złotych Tarasach. Już nie mogę się doczekać. Wspaniale będzie spędzić 10 godzin w kinie oglądając Władcę <3
Wybieracie się na ENEMEF?
Mam nadzieję, że spotkam kogoś z Was w Złotych :D
Britney226 

8 komentarzy:

  1. Gdzie są Złote Tarasy? :) Coś mi się kojarzy z Warszawą ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ja idę na ENEMEF w Gdańsku :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie Warszawa :(
      Życzę udanej zabawy :D

      Usuń
  3. JA BYŁAM JUŻ!!! No i jak wrażenia? Kto wytrzymał do końca? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ! bylo cudownie pieerwszy raz bylam na takim czyms !

      Usuń
    2. Wytrzymałam, było super :D Chociaż powrót do domu to koszmar. Jechałam pociągiem, bałam się, że zasnę i przejadę moją stacje. Denerwowali mnie wszyscy ludzie dookoła xd
      Nie zasnęłam na maratonie, ale na początku Dwóch Wież przez 20 minut patrzyłam się w ekran i nic do mnie nie docierało, dopóki kolega mnie nie szturchnął :D
      Mam wersje reżyserską w domu, ale zauważyłam kilka nowych scen których nie ma w mojej :o
      Dziwnie się trochę oglądało wersję z napisami, przyzwyczaiłam się do lektora. Nie wiem czy napisy były na podstawie tłumaczenia Marii Skibniewskiej. W Powrocie Króla przy fragmencie wiersza "Z popiołów strzelą znów ogniska (...)" końcówka była jakoś inaczej niż jest w książce.
      Też mieliście tak, że w całej sali czuć było energetykiem? :D
      Była świetna atmosfera. Ten moment gdy cała sala mówi teksty typu "They have a cave troll", "And my axe!", "You shall not pass!" i "They taking the hobbits to Isengard" :D
      Już nie mogę się doczekać następnego maratonu *-*

      Usuń
    3. hahaha :D też idę drugi raz!!! niezpaomniane emocje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń