Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

niedziela, 6 lipca 2014

Storm Over Gondolin


Witajcie! Mam dla Was bardzo ciekawą informację. Mianowicie - (Jak zwykle błądząc po internecie) natknęłam się na to:

http://www.elbakin.net/plume/xmedia/tolkien/storm-gondolin.jpg 
*Storm Over Gondolin - ang. Burza Nad Gondolinem

Może już ktoś z Was o tym słyszał, może nie. Jako, że kocham Silmarillion i ogólnie historie związane z Gondolinem - Zachwycona tymże obrazkiem, zaczęłam chaotycznie buszować po różnych stronach. Niestety grzebiąc coraz głębiej w okrutnych internetach, mój zapał pomału zaczął... gasnąć. Dowiedziałam się, że reżyser i producent Dimitri Frank rozpoczął pracę nad filmem inspirowanym Upadkiem Gondolinu. Oczywiście, rozpoczęto prace nad tym obiecującym, francuskim fan filmem. Jednakże; cytat z fanpejdża:

"Drodzy fani, przychodzimy dziś do was z pewną smutną wiadomością. The Tolkien Estate - czyli osoba prawna, która zarządza prawami do dzieł Tolkiena, poprosiła nas do natychmiastowego zaprzestania pracy nad Storm Over Gondolin. Tak jak wy, jesteśmy bardzo rozczarowani, że musimy zatrzymać produkcję filmu zainspirowanego legendarium Tolkiena. Jednakże cały zespół jest na pokładzie i jesteśmy bardziej podekscytowani niż kiedykolwiek, przez możliwość stworzenia nowego świata, inspirowanego starożytną mitologią. Wiele naszej pracy w dalszym ciągu stoi i dlatego zapowiadamy produkcję nowego filmu fantasy, gdzie znajdziecie elfów i orków w oryginalnym uniwersum. Dziękujemy za wsparcie i wierność; Nowy etap naszej podróży jest początkiem, robimy to dla was!"
***
"To bardzo smutna wiadomość, ponieważ wielu fanów Tolkiena czekało na ostateczne wyniki. Niemniej jednak prawdą jest, że "gdy jedna drzwi się zamykają, otwierają się drugie"."

Brawa dla tłumaczki Meerkat, która dzielnie wojuje z google translate i książką od angielskiego!

Nowy tytuł:
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/537034_580220735379163_718937409_n.jpg 
* A Scarlet Dawn - ang. Szkarłatny Świt 
Pozostaje nam jedynie mieć nadzieję, że nowy film będzie całkiem całkiem,
i że przypadnie nam do gustu :')

Osobiście uważam, że ten post jest taki sobie i wiele do naszego życia nie wnosi, ale musicie mi wybaczyć - Ten post gnił sobie tu już od kilkunastu ładnych dni, jakoś nie mogłam się przełamać żeby go dodać, ale mimo wszystko nie mam teraz wyjścia (Chciałam go jakoś dopracować, kurde no) i go dodaję, bo tkwię na wsi bez komputera. Mam go jedynie pod wieczór, a że wysępiłam go od kuzyna, to muszę go w stosownym czasie oddać. Obiecuję, że będę pracować nad nowym postem i niebawem (Mam nadzieję) pojawi się ode mnie coś dużo lepszego. Oby.

NO I WŁAŚNIE
Jak to tak, tak bez słowa. Wakacje praktycznie już się zaczęły, ale mimo wszystko chciałabym życzyć zarówno fanom jak i innym autorkom, abyście spędzili te wakacje spokojnie i szczęśliwie. Pamiętajcie o tych wszystkich rzeczach, których nie można robić w wakacje. Tych, o których wiecznie wszędzie mówią. Nie włazić do jeziora po spożyciu alkoholu, nosić czapki, dużo pić, itp. itd. Uważajcie na siebie :)

PS. Zmieniłam login na bloggerze na Missandei (wcześniej Nat, Meerkat). Fanka GoT się kłania. :')

6 komentarzy:

  1. ^O^ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!!!!!!!!!!!! Brawo posta napracowałaś się!!! Również udanych i bezpiecznych wakacji :) I bardzo ładna nazwa :>

    OdpowiedzUsuń
  2. omg musi mi przypaść do gustu na pewno mi przypadnie ;_______________; jdi3reqwodvcjm3p4ofwdsmx nie moge sie doskczekać :OOOOOOOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się super :3

    OdpowiedzUsuń
  4. omg idioci czemu zakazali nienawidze ich >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakazali z prostych przyczyn kierujących dzisiejszym światem, a mianowicie poszło o pieniądze. Co prawda nie zgłębiłam tego, ale prawa autorskie były zapewne zastrzeżone, a producenci nie zapłacili The Tolkien Estate, więc owe prawa zostały naruszone. A zakazali bo chcieli zarabiać. Skoro to fanowska produkcja to pewnie nie mają pieniędzy, aby sprostać oczekiwaniom insytyucji.

      Pozdrawiam autorkę i jej wspaniały post w przeciwieństwie do moich, których tak jakby...ekhem...niema.

      Usuń
    2. Otóż to moja droga :) Dziękuję bardzo! ♥ No cóż, wprawdzie wakacje i można trochę poleniuchować, także ja zła nie jestem bo w pełni rozumiem :D Będę cierpliwie czekać bo bardzo lubię posty od Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń