Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

poniedziałek, 16 lutego 2015

Redaktorzy, posty i inne sprawy

Witam Was wszystkich ponownie,


od jakiegoś czasu mam wrażenie, że piszę sama dla siebie. Może i tak właśnie jest. Dlatego chciałbym z tym coś zrobić.

Po pierwsze:
Drodzy redaktorzy! Jeżeli którykolwiek z Was wyraża chęć dalszego uczestniczenia w tworzeniu tegoż bloga, proszę o jakąkolwiek wiadomość.

Po drugie:
Od dzisiaj, bez żadnego ostrzeżenia, usuwam wszystkie posty, które są w całości lub większości skopiowane z innych stron. Wpisy, które zawierają błędy poddam korekcie.

Po trzecie:
Jak ktoś chciałby i uważa, że dałby radę objąć i utrzymać stanowisko redaktora - bardzo chętnie rozpatrzę każde zgłoszenie.
Pragę zauważyć, że do obowiązków takiej osoby należy min.:
◆ Publikowanie postów minimum raz na dwa tygodnie.
◆ Posty powinny być pisane starannie a informacje w nich zawarte zaczerpnięte z zaufanych źródeł (najlepiej książek).
◆ Dbanie o czytelników - tzn.: odpowiadanie na ich pytania pod wpisami oraz w podstronie 'Pomoc', w miarę możliwości publikowanie postów o tematyce, na którą jest zapotrzebowanie (i tu prośba do czytelników - prosimy o propozycje w komentarzach!) oraz promocja stronki - wzrost liczby czytelników i obserwatorów.

Po czwarte:
Zapraszam do aktywnego brania udziału w życiu bloga! Gdy ilość obserwatorów osiągnie pewną, zamyśloną przeze mnie liczbę a moje uczucie, które sprawia wrażenie, że stronka "umiera" zniknie, obiecuję Wam konkurs z realną, rzeczową nagrodą - jak na pierwszy raz - skromną, lecz na myśli mam już coś co mam nadzieję wywoła większe zainteresowanie ;) Ale to w swoim czasie.



Tymczasem pozdrawiam Was w ten cudowny, słoneczny dzień (bynajmniej u mnie) i biorę się za bardziej, że tak powiem, poważniejsze prace nad Śródziemiem, których efektu nie spodziewajcie się szybko bo w tym roku planuję także zdać klasę ;) (Nie wyklucza to oczywiście innych wpisów, żeby nie było.)

16 komentarzy:

  1. Co do propozycji to może po prostu kontynuować uzupełnianie informacji o np. miejscach, bitwach itp. w zakładce wiedza? Można też stworzyć "kącik kolekcjonera", czyli prezentować książki z krótkim opisem, bo jest wiele książek Tolkiena, czy też opartych o jego twórczość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kącik Kolekcjonera - jestem za! Można by było dodawać tam książki, filmy, "rekwizyty" i wszystkie rzeczy związane ze Śródziemiem. Wszystko co szanujący się kolekcjoner w swojej kolekcji mieć powinien :D

      Usuń
    2. Eva Meva z Mrocznej Puszczy20 lutego 2015 17:11

      osobiście jestem kolekcjonerką Tolkienowskich rzeczy, wszystkiego co się wiąże ze Śródziemiem. przydały by mi się jakieś recenzje może, propozycje itp ;)

      Usuń
  2. Ja czytam Twojego bloga, tylko nie zawsze komentuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba znalazłam własne Shire, a mianowicie Twojego bloga xD Już wiem jak się czuł Bilbo :D
    Więcej notek z memami poproszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, moja żona jest fanką Tolkiena. Chciałbym zrobić jej prezent w postaci pościeli ale nigdzie nie mogę znaleźć. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Jest kilka możliwości:
      - Kupić pościel z własnym nadrukiem przykładowo tutaj: http://www.studiokameleon.eu/posciel-fullcolor.html lub na Allegro
      - I również na Allegro - kupić już z gotowym nadrukiem, czasem zdarzają się bardzo fajne okazje i warto obserwować
      - Na zagranicznych stronach typu ebay.com jest tego całkiem sporo
      - W oficjalnych internetowych sklepach LOTR-a i Hobbita
      Niestety będzie trzeba przygotować nie mało pieniędzy na taki prezent. Z pewnością jednak Pańska żona się ucieszy :)

      Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam.

      Usuń
    2. Bardzo pomogłaś:)dziękuję ślicznie:)

      Usuń
  5. Mam kilka propozycja które możnaby wykorzystać na blogu :)
    - (możliwe, że jest tutaj już coś takiego, ale i tak to powiem) możnaby zrobić zakładkę, w której będą umieszczane link do blogów z opowieściami inspirowanymi LOTR (czyli z grupsza fanficki). Można by oceniać te blogi, ich zgodność itp. :)
    - Może serie postów pt. "Nauka języka quenya"
    - posty o dokładnej charakterystyce ras w Śródziemiu
    - jakis quiz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu redaktorem od roku i wyrażam dalszą chęć tworzenia bloga. Jednaj kompletnie nie mam pomysłu na artykuł. Chetnie wrócę do pisania. Mam dużo czasu.
    Arkadia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobisz wywiad? Albo konkurs (bez nagród)?


      Wenus

      Usuń
  7. Chętnie tu coś nabazgram ;)


    Wenus

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to kilka dni temu miałam zamiar napisać posta zamykającego bloga ale nie miałam czasu nawet na to... Naprawdę nie wiem co robić. Może jednak w wakacje wieczorami coś się uda, ale sama rady na pewno nie dam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamykaj, niech zostanie nawet gdyby mialo sie tu nic wiecej nie pojawic to warto aby bylo to tu na pamiątkę. Moze jestem zbyt sentymentalna ale sadze ze jest tu tak duzo ciekawych rzeczy napisanych do tych czas że żal byłoby zamknąć. Po za tym tak jak mówiłaś ida wakacje wiec moze blog troche ruszy.

      Usuń
  9. NIE MOŻESZ zamknąć tego bloga! To w tym blogu tkwi sens mojego życia!


    Wenus

    OdpowiedzUsuń