Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

środa, 3 lipca 2013

Trochę wszystkiego w jednym poście

Witajcie! :)
Dzisiejszy post będzie się składał z oceny wydania specjalnego z albumem Hobbita na DVD i kilku filmików.





Obwoluta moim zdaniem bardzo ładna, w środku wydanie specjalne i album. 
Wydanie specjalne zawiera 2 płyty, na jednej znajduje się film, a na drugiej materiały dodatkowe (polecam! :)). Jeżeli chodzi o album to tu się przyczepię. Mały, po angielsku, nie spodobał mi się. Zawiera tylko opisy konkretnych postaci i plemion. Zdjęcia użyte w albumie to głównie klatki z pierwszej części (doszukałam się ok. 2 nie użytych w filmie). Cena takiego zestawu była chyba o 20 zł wyższa. Czy się opłacało? Nie. Jako fanka chciałam mieć coś bardziej luksusowego, coś czego nie mają inni i muszę przyznać, że zawiodłam się na albumie. Nie potrzebnie wydałam te 2 dodatkowe dychy i nikomu nie polecam tego zestawu. Wydanie specjalne 2 płytowe zdecydowanie wystarczy, a zaoszczędzoną kasę będziecie mogli wydać na lody, bo w ten upał się przydadzą ;)
Moja ocena całości: 5/10. Gdyby oceniać bez albumu - dałabym dziesiątkę.

Przejdę teraz do filmików i paru innych spraw. 
Najpierw filmik Pitera na temat 2 cz. Hobbita (nie znalazłam go na YT, dlatego łapcie link do fanpage'a).
28 czerwca Peter Jackson zakończył kręcenie scen z udziałem Gandalfa, dzień później Legolas i Tauriel zakończyli własne sceny. 


Tak z planem pożegnał się Orlando Bloom :D

Poniżej jeszcze kilka zdjęć.
Ranek w Dale:

Wieczór w Dale:

Na koniec chciałabym podziękować graczce julie... za zmobilizowanie do napisania posta i przypomnienie o filmiku "Goodbye Orlando". c:
To tyle z mojej strony, tak swoją drogą to ogarnęliście, że na Nowej Zelandii jest zima? xd Kompletnie inaczej niż w Polsce.
Britney226

9 komentarzy:

  1. Ah Brit... Kocham Twoje posty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że opisałaś, czy wart kupować album. Miałam się przymierzać do kupna i serdecznie dziękuje, za wiadomość czy warto czy nie. Wierze Peterowi, że film będzie super. Lecz osobiście wolę filmiki gdzie wszyscy sobie żartują, ale to tam nie ważne. Bo sama bym się filmiku z Peterem nie doszukała więc znów dzięki. Dzięki za podziękowania. Co do NZ to tak ogarniam. Ogarniam wszystkie zmiany od wielu, wielu lat. I właśnie ponieważ teraz jest zima ja jadę tam na ferie zimowe. Bo wtedy w NZ jest lato. I się mega cieszę. Mam mapę z miejscami gdzie kręcili hobbita i gdzie jest hobbiton - nadal istnieje, bo władze NZ nie pozwoliły go usunąć. Więc jak wrócę, to będę mogła nadesłać wam kilka zdjęć jak chcecie
    julie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak!
      Proszę zrób ich jak najwięcej (zdjęć)!
      Zawsze chciałam pojechać do Nowej Zelandi ale kasy nie mam żeby pojechać ;o
      Jeśli byś mogła nakręć też jakiś filmik :3
      Ale to tylko propozycja :)

      Usuń
    2. Dobra. Chciałabym zobaczyć np. Amon Hel albo Aragonath, ale tata powiedział, że muszę znaleźć i muszą być na północnej wyspie. Bo na południowej spędzimy góra dwa dni.
      julie...

      Usuń
    3. Zrób zdjęcia Hobbitonu! :D
      Maatko, ale ja Ci zazdroszczę. Podsiądę Cię w samolocie :P
      Gdzie lądujecie? Bo z tego co wiem, to na jednym z lotnisk jest powieszony duży Gollum łapiący rybę. c:

      Usuń
    4. Na głównym w Wellington. Mój tata ma tam znajomego, który ma domek zaraz przy plaży i tam będziemy mieszkać <3 Powiedziałam tacie, że musimy potem pojechać jeszcze raz i zrobić wycieczkę "śladami LOTR" na razie jest tak ogólnie + Hobbiton i inne miejsce z hobbita. Ale jak tylko zobaczę coś z LOTR lub Hobbia to zrobie zdjęcia
      julie...

      Usuń
  3. Ktoś oglądał, bo nie wiem, czy warto?http://www.kinomaniak.tv/film/Zrodzony-z-nadziei/6249

    OdpowiedzUsuń