Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

sobota, 24 sierpnia 2013

Wiadomość

Przepraszam Arkadio Ciebie, przepraszam innych, że tak po prostu chciałam zamknąć bloga. No ale skoro w wakacje nikt nie zagląda to chyba w roku szkolnym tym bardziej... I dla dwóch czy trzech protestujących osób miałabym anulować to zamknięcie? Zrobię to ale mam nadzieję, że nie będę żałowała i później nie musiała znowu zamykać stronkę. Albo po prostu bez żadnej "przemowy" olać bloga. Chciałabym też ogłosić, że usunę każdego redaktora z jego stanowiska jeżeli nie zgłosi się on do mnie lub nie napisze posta do 1 września.



- Anuluje zamknięcie strony LotrFF -

6 komentarzy:

  1. Ja zaglądam codziennie nawet jak nie mam czasu.
    Napisałam już 2 posty, to się liczy?
    Bardzo dziękuję Ci Tauriel, że nas posłuchałaś.
    Może roześlesz wiadomość do wszystkich członków bloga, o tym co się stało.
    Ja mam jeszcze wiele pomysłów. Mam pomysł na kolejny konkurs. Ty możesz napisać co wygrało w "pierwszej przeczytanej książce".
    Mam nadzieję, że nie gniewasz się na mnie za te dość ostre słowa, ale przyznam szczerze, że przywiązałam się do tej stronki i nie chciałam by była jak tysiące innych, zamknięta i pusta, więc nie mogłam pozwolić by ją zamknięto.
    W wakacje ludzie wyjeżdżają i nie mają czasu, a w roku szkolnym zawsze znajdzie się chwila by zerknąć do internetu.
    Dziękuję z całego serca Arkadia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się liczą te posty.

      To ja Tobie dziękuję.

      Usuń
  2. Uh, całe szczęście, że nie usuwasz! Bo ten blog jest przecudowny.
    Ja zaglądam co jakiś czas, a zaraz dodam się do obserwatorów! :3 Pozdrawiam.
    ~ Natka012 aka Sherlock

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zamykaj ten stronki - nigdy. Mało pisałam komentarzy bo nie miałam neta

    OdpowiedzUsuń