Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

piątek, 2 sierpnia 2013

Wyniki konkursu i ostateczne głosowanie!

Cześć!

Zespół bloga wybrał już 3 najładniejsze prace na maskotki LotrFF. Lecz to Wy zadecydujecie, która jest tą najlepszą!
Oto one:
1.


Praca Britney226


















2.


Praca Bonnie


















3.


Praca Arwena :)


















Proszę głosować w komentarzach do 4 sierpnia do godziny 20:00. Przypominam, że zwycięzca otrzyma kupon :)

8 komentarzy:

  1. Oh, kurcze śliczne są te trzy prace <3
    Chociaż każda z nich ma swoje plusy i minusy ;p
    Mam nadzieję, że pozostali dwaj autorzy nie obrażą się na mnie ale muszę wybrać tylko jedną pracę :c
    Mój wybór pada na dwójkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja głosuję na 3 ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie zdecydowanie 2 xD

    Aktina

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuję na dwaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem rozdarta między wszystkimi, ale najbardziej urzekła mnie 2.

    OdpowiedzUsuń