Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

wtorek, 18 czerwca 2013

Konkurs :)

Witam!
"Arkadia18 marca 2013 15:16
Nie sądzisz Gilthoniel, że przydałaby się jakaś maskotka naszej strony.
Mam namyśli obrazek,który ukazywałby co to robimy, o czym piszemy itp.
Na przykład byłoby 5 czy ileś propozycji maskotek,a my wybieramy która z nich będzie naszą. A potem umieszczamy ją w zakładce "Maskotka LotrFF" czy coś w tym stylu. Można by też z tego zrobić konkurs z nagrodami, np. czyj obrazek maskotki wygra ten dostanie przypuśćmy ZJ i będzie się zajmował (jeszcze nie wiem kim , tudzież będzie nową redaktorką).
Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Nie wiem jak podoba ci się ten pomysł, ale proszę abyś to przemyślała.
Asia"

Mam nadzieję, że już wiecie na czym będzie polegał nasz nowy konkurs :)
Więc tak. Począwszy od dzisiaj do ostatniego dnia czerwca, godziny 20:00 możecie przesyłać swoje prace (maskotki LotrFF ma się rozumieć). Po wyborze najlepszych pięciu zostanie rozpoczęte głosowanie na najlepszą.
Udział może wziąć każdy, nawet ten, który nie należy do klubu.
Wymogi pracy:
~ Związek z Lotr
~ Nie kopiowanie z internetu - praca ma być NARYSOWANA i przerobiona przez Was!
~ Oryginalność
~ Przeźroczyste tło maskotki
Jest konkurs to nagroda też musi być. Zwycięzca otrzyma... ta ta rara! Kupon na Howrse :)
Ah, i o najważniejszym zapomniałam.
Prace przesyłamy na naszego maila - lotrff@wp.pl


Zachęcajcie również innych graczy! Jeśli dostaniemy dużo naprawdę ładnych prac podniosę nagrodę główną do 2 kuponów i będą nagrody za 2 i 3 miejsca!


Powodzenia!

8 komentarzy:

  1. Łohoho *le Brit bierze tablet i zaczyna bazgrolić* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że zaakceptowałaś mój pomysł, mam nadzieję, że się spodoba innym =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę się do roboty! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcajcie również innych graczy!
    Jeśli dostaniemy dużo naprawdę ładnych prac podniosę nagrodę główną do 2 kuponów i będą nagrody za 2 i 3 miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, ale dla tych którzy mają pocztę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztę można bardzo szybko i łatwo założyć.
      Najlepiej jest na wp.pl
      Tutaj masz link:
      https://profil.wp.pl/rejestracja.html?idu=99&serwis=nowa_poczta_wp&url=http%3A%2F%2Fpoczta.wp.pl%2Findexgwt.html%3Fflg%3D1

      Mam nadzieję, że pomogłam ;)

      Usuń
  6. Trzeba pracę zrobić na komputerze, czy można na kartce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na kartce tylko żeby później zeskanować :)

      Usuń