Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

środa, 12 czerwca 2013

Legolas w związku z użytkownikiem Tauriel ? .

Tak więc, co po tytule wnioskujecie hm? myślę że to samo co ja. I doszło do tego, że Legolasa  i Tauriel będzie łączyło coś więcej . Szczerze mówiąc, byłam bardziej przygotowana na to, że Tauriel, ma coś łączyć z Kilim,  aczkolwiek myślę że sporo osób dało się zmylić. A może po prostu wcześniej nie były to do końca potwierdzone w jakiś sposób informacje przez kogokolwiek z pracy nad nową częścią filmu . Ja osobiście nie przepadam za Tauriel, nie wiem, co Ona tam robi, oraz czemu ma być związana z Legolasem . W ogóle mi się to nie podoba . Rozumiem, że do filmu trzeba dołożyć czegoś więcej, niż jest w książce, ale moim zdaniem jej postać jest zbędna . A wy co o niej myślicie ?





- Jest porywcza, bezwzględna i zabija bez wahania - tak o swojej postaci mówi Evangeline Lily - Tauriel jest leśnym elfem, zajmuje więc niższe miejsce w hierarchii elfów niż bohaterowie znani z "Władcy pierścieni".

Postać Tauriel wzbudziła spore zainteresowanie ze strony fanów prozy Tolkiena. Bohaterki nie odnajdziemy ani w "Hobbicie", ani w żadnej innej książce tego pisarza. Została ona od początku do końca wymyślona przez twórców filmu: Petera Jacksona, Fran Walsh i Philippę Boyens. Tauriel została przez nich stworzona po to, by rozbudować środowisko elfów oraz by nieco sfeminizować męski świat książki.

- To dla mnie oczywiste, że znajdą się widzowie, którzy będą nienawidzić Tauriel, uważając, że ta postać w ogóle nie powinna znaleźć się w tym filmie i że jest to zdrada Tolkiena. Myślę, że będą też tacy, którzy uznają, że wprowadzenie jej do filmu było dobrym pomysłem [...]. Sądzę, ze kto jak kto, ale Peter, Fran i Phil naprawdę szanują świat Tolkiena. Tauriel to tego świata pasuje jak ulał - przyznała aktorka.

Rola Tauriel nie będzie ograniczała się jedynie do bycia wojowniczką - pojawi się też poboczny wątek miłosny z jej udziałem. Na pytanie, czy będzie to miało coś wspólnego z występującym w roli Legolasa Orlandem Bloomem, Lilly odpowiada:

- Związek Tauriel i Legolasa ma duże znaczenie. Znają sie od dziecka, a ojciec Legolasa, Tharanduil, ma do niej sentyment i dostrzega w niej coś szczególnego. Więc jeśli dorasta się razem z chłopcem, ma sie u jego ojca specjalne względy i jest się wspaniałą wojowniczką, to ciężko nie zostać zauważoną. Tylko tyle mogę na razie powiedzieć.
Boże, czemu ty mi to robisz ...



Legolas ♥_♥

45 komentarzy:

  1. mnie też sie to nie podoba wcale.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątek romantyczny w hobbicie? Jakoś Aragorna i Arwenę przetrwałam, ale Tauriel i Legolas. Obu lubię, ale nie w związku.

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie masakra -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Dramatyzujecie. Ja jestem ciekawa co z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Jestem bardzo ciekawa może z tego wyjść coś fajnego. A inni po prostu nie lubią jak się coś dzieje czego nie ma w książce i nie chcą odstępować od oryginału ,dodawać czegoś nowego

      Usuń
    2. Dokładnie. Jestem zdania że pomysł dodania wątku miłosnego był świetny-coś nowego i ciekawego zarazem!

      Usuń
  5. Legolas mnie zdraadzaa!!!;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmierc Tauriel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A tak wogule to ona się nie liczy (po prostu nie istnieje) bo nie ma jej w żadnej książce NIGDZIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogła by byc w filmie żeby "Tauriel została przez nich stworzona po to, by rozbudować środowisko elfów oraz by nieco sfeminizować męski świat książki."
    Spoko.


    Ale jeżeli coś ma ją łączyc z Legolasem to jej NIENAWIDZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku sądziłam, że jest ładniejsza i byłam ciekawa co z tego wyniknie, ale teraz!? Jestem absolutnie przeciwna feminizmowi, po za tym nie sądzę, aby książkom Tolkiena coś brakowała,a na pewno nie kobiet, i może ktoś mi wyjaśni czemu ona jest ruda?! Nie mam nic do rudych włosów, mam kumpla, który jest rudy, ale elfka, która ma grać "miłość" Legolasa powinna być choć trochę ładniejsza od Legolasa.
    Arkadia

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem i tak zginie xd Niektórzy forumowicze twierdzą, że Tauriel zginie w bitwie pięciu armi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze , że ruda . Przynajmniej jakoś się wyróżnia .

      Usuń
    2. nie zginie byłam na tym w kinie i umarł tylko Kili ale ja sie ciesze ze ona zyje jakas nowosc w filmie musi byc a zreszta ksiazka i film zawsze sie roznia a to byla dobra zmiana jednak wiem ze kazdy ma swoj gust

      Usuń
  10. I tak już lepiej z Legolasem niż z Kilim xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktorka ładna, niczego sobie ale elfkę zrobili z niej jakąś brzydką. Nie przypadła mi do gustu. Ale nie dramatyzujmy bo w główny wątek do podróż do Samotnej Góry więc przecież nie zrobią z tego romansidła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobili z tego romansidło a z Tauriel może wyjść coś fajnego KOCHAM TOLKIENA

      Usuń
  12. Kocham Hobbita ( i to bardzo) ale jak ta cała Tauriel zwiąże się z Kilim lub Legolasem to w życiu tego nie obejżę po co wymyslili jaką elfkę (troche brzydką)
    film byłby o wiele lepszy bez niej tak sądzę a jak już ma być to błagam (na kolanach) rzeby tylko nie była z rzadnim z nich (najlepiej niech ją zabiją na początku i będzie spokój)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Arwen była ładna lub Galadriera

      Usuń
    2. oby zginęła jak najszybciej. uwielbiam film i książkę ale nie było NIGDZIE żadnej "ważnej" kobiety, i mi to absolutnie nie przeszkadza, nawet bez kobiet ten film byłby o WIELE lepszy. a jeśli ma być w związku z Legolasem, (którego osobiście po prostu wielbię, zarówno jak i Kiliego <3) to chyba się pochlastam kiedy zobaczę ich razem w podobnej scenie co Aragorn i Arwen. :''''''''(

      Usuń
  13. Ciekawe ilu z was czytało książkę jakiś czas przed filmem? Jak dodali Azoga to wszyscy byli szczęśliwi, ale kiedy dodano elfkę, która potrafi walczyć to macie fochy i zachowujecie się jakby Peter Jackson zrobił wam wielką krzywdę. Gdyby przeżyła to mielibyście żal, że jej nie zabili.Dodam, że Tauriel jest moją ulubioną postacią. Wolałabym żeby związała się z Kilim ale Legolasa też jakoś przeżyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w 100%!
      Tylko mogli by ją zrobić brunetkę a nie rudą ;p

      Usuń
    2. Tak samo zebranie Białej Rady , albo wygląd Kiliego i Filiego . Oni powinni wyglądać inaczej , ale to wam się podoba .

      Usuń
  14. Według mnie ludzi dramatyzują. Szczególnie wkurzają mnie nakręcone nastolatki, które "nienawidzą" Tauriel tylko dlatego, że ma być w związku z uwielbianym Legolasem. Dla mnie Legolas też jest jedną z najlepszych postaci, ale bez przesady. Co do Tauriel to jestem ciekawa jak ją pokażą w filmie, jaką rolę odegra. Poczekajmy na film, na razie możemy mówić tylko o zwiastunie, a nie sądzę żeby po trzy minutowym filmiku można było mówić o jakiejkolwiek ocenie postaci ;)

    I nie przeszkadza mi, że jest ruda. Uważam, że kolor włosów nie ma żadnego znaczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jestem zawiedziona, jak do tej pory miałam wielki szacunek do Jacksona to po obejrzeniu nowego trailera- teraz się to zmieni. Ciężko jest mi przetrawić te wszystkie zmiany, zaliczam się do tych tolkieno-maniaków, którzy przeczytali wiele książek o Śródziemiu poza Hobbitem i WP i gdy dziś obejrzałam nowy trailer nie mogłam uwierzyć, że tak można coś zepsuć. Pomysł wprowadzenia do filmu niezrównoważonej i krwiopijnej elfki i jeszcze swatanie jej z Legolasem sprowadza całą fabułę do komercyjnej tandety. Lily i Jackson twierdzą, że ona pasuje do świata Tolkiena wiec kto mi znajdzie w jakimkolwiek dziele Tolkiena np. Silmariollionie, Niedokonczonych opowiesciach, Encyklopediach Srodziemia czy w czymkolwiek innym podobną do niej postać? Nigdzie nie było elfiej wojowniczki, u Tolkiena kobiety stały na piedestale i poza Eowyną z WP (która była człowiekiem) żadna nie wojowała. będę jeszcze bardziej czepliwa bo wygląd elfów też został wyraznie opisany przez Tolkiena- miały najczęściej ciemne wlosy i szare oczy, a niektórzy jak chocby elfy ze szczepu Finarfina- ród Galadrieli- złote włosy. A tytułowy Bilbo? Utonął w tym wszystkim, a przecież książka była pisana jakby z jego perspektywy... To nie jest już świat Tolkiena. To jest wielkie rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się nie zgodzić. To Bilbo ma ratować krasnoludów z opresji, a tu okazuje się, że podobno przed pająkami uratują ich Legolas i Tauriel, postaci, których w książce "Hobbit" nie było. Nowe postaci w adaptacjach filmowych to nic złego, ale nie można robić z nich prawie głównych bohaterów. No, ale nie przewidujmy faktów - myślę, że Jackson jakoś wpasuje ich w świat Tolkiena, dotychczas mu się to udawało.

      Usuń
  16. Ja uważam że dobrze że tam jest. Wczzoraj byłam na hobbicie i łączy ją coś z Filim! Ale chcę żeby związała się z Legolasem. Legolas to moja ulubiona postać jak w władcy tak w hobbicie i życzę mu z całego serca żeby miał dziewczynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :OOOO Filim?!?!?! OMG już prędzej podejrzewałabym Kiliego!!!! SZOK!

      Usuń
    2. Emmm... to był Kili.

      Usuń
  17. lepiej Legolas niż Kili, bo jakoś do tego krasnoluda nie pałam przyjaźnią (wolę krasnolódów w typie Gimliego :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku nie byłam do nich przekonana ale w końcu ich polubiłam :) Jednakowoż i tak wciąż wolę, tak jak Ty "styl" Gimlego ;)

      Usuń
    2. I 💝 Gimli! XD

      Usuń
  18. Tauriel zgiń przepadnij! Legolas nie może mnie zdradzać z kimś takim jak ONA! Ja sobie to wyobrażam tak Tauriel zostanie zabita a cała reszta która przeżyje będzie żyć dslej w szczęściu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko.... z tego co pamiętam to Legolasa też w książce nie było, a jakoś nie narzekacie. A poza tym, Jackson nie ma obowiązku zrobienia wiernej adaptacji książki...... A może Tauriel wogóle zaprze się i... no nie wiem, zamieni w Enta? Nie siedzicie w głowie Jacksona, więc nie prorokujcie co będzie w trzeciej części!

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże ludzie o co wy narzekacie?! Marudzicie, bo dodali jednego nowego elfa, a jego w książce wcale nie było. No i co z tego?! Można powiedzieć, że film jest zupełnie inny od książki np. wcale nie było orków w Hobbicie tylko gobliny, ale to wam nie przeszkadza. Obchodzi was tylko to, że 'wspaniały' Legolas jest zakochany! A Tauriel i tak zginie w trzeciej części!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli komuś przeszkadza Tauriel w filmie, to niech go nie ogląda! Dzieki niej rozbudowany jest nowy wątek, co jest dużo ciekawesze i jakby nie było dość romantyczne, a to napewno poszeży grono fanek Tolkiena ;) Ja osobiście i bez tauriel bym przeżyła, ale dodanie jej do filmu uważam za udane i jak najbardziej korzystne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    TAURIEL NIE ZGINIE!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak po prawdzie nie bedzie ani z Kilim ani z Legolasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam i hobbit : pustkowie smauga i bitwa pięiu armi . I to Legolas zakochał się w Tauriel a ona trochę w nim ale ojciec Legolasa kazał Tauriel nie robić nadzieji Legolasowi bo nigdy by się ni zgodził na ten związek . I choć w duchu miałam nadzieje , że będą razem o choć kocham Legolasa to chciałam żeby był z Tauriel . Ale wtedy pojawił się ten głupi krasnolud i w sobie się zakochali . Bilbo ich uwolnił z lochów i uciekli . Tauriel poszła im pomóc i poprosiła żeby Legolas poszedł z nią zgodził się . W bitwie pięci armi jest wątek o matce Legolasa, że zgineła na tej górze i nie ma grobu pomnika i nic o niej więcj nie wie . Pod koniec Tauriel ratuje krasnoluda a Legolas Tauriel i odziwo pierwszy raz w takim akurat momencie kończą mu się strzały koniec jest taki , że krasnolud umiera a smutny Legolas odchodzi kraju jeszcze Tranduid mówi mu , że jest wspaniały jak jego matka tyle trochę szkoda :-( mam do was pytanie czy w władca pierścieni powrót króla Legolas ma wątek miłosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Władcy Pierścieni nie ma żadnego wątku miłosnego z udziałem Legolasa.

      Usuń
  25. A Legolas był smutny bo Tauriel płakała za krasnoludem a jego nawet i nie pożegnała :-( i plis odpowiedcie mi na pytanie wyżej

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ja bym chciała żeby on był z Tauriel. Tak mi do siebie pasują. Wiem że Tolkien nic o tym nie napisał, ale chciałabym żeby Legolas wrócił do swojego domu (do tej chyba Mrocznej Puszczy czy coś takiego) i żeby został tam na stałe, i żeby Tauriel sobie uświadomiła że nie kocha Kiliego tylko Legolasa i żeby byli razem.

    OdpowiedzUsuń