Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Stylowo z LOTR!

Witajcie, z tej strony wasza chyba dość dawna zanikła adminka ( Legolas ♥_♥ ) nie będę wypisywała powodów, dlaczego mnie tu nie było, ani czemu moja obecność na howrse była równie tak samo długa . Przepraszam za to .

Dzisiaj tak króciutko! więc czy może ktoś z was, spotkał się z ubraniami z Władcą Pierścieni ? jeżeli nie, to zapraszam do dalszego czytania .
Tak więc ostatnio panuje dość bardzo specyficzna moda, aż nie da się nadążyć . Aczkolwiek na niektórych zdjęciach co rzuciło mi się w oczy? nadruki na legginsach, sukienkach, oraz strojach kąpielowych z LOTR'a , są po prostu przepiękne . Pozwoliłam sobie dość głębiej zajrzeć w poszukiwaniu jaśniejszych historii kto zajął się tymi skarbami .
Tak więc jest nim James Lillis, założyciel marki, firmy o nazwie Black Milk . Założonej w 2009 roku .Myślę że nie ma sensu, abym do końca wypisywała wam jego biografię, oraz historię powstania jego marki bo to chyba nie jest takie ważne .
Produkuje ubrania takie jak np, legginsy galaxy, legginsy w paski, wszystko co uważane jest za top tego roku, wszystko zawdzięczamy temu panu .  Kolekcja powstała również jak i z Władca Pierścienia jak i z Hobbitem .
Niestety kolekcje z tym, co nas interesuje na polskim rynku są raczej nie dostępne . Można je zakupić na zagranicznych stronach za dolary .
Na oryginalnej stronie sklepu, ubrania te są od :
$85.00 do $110.00 . ( na polskie pieniądze to około 225zł do 330zł )
Ceny są wysokie, ale jeżeli ktoś z was ma, bądź ma w planach zakup jednej z tych ubrań, to komentujcie!

 A teraz, piszcie w komentarzach, które wam się najbardziej podobają i które chciałybyście mieć! ja osobiście najbardziej sukienkę z Legolasem.




























13 komentarzy:

  1. 9 i 25 wymiatają. Ja się też z takimi spotykałam, ale moje marzenia były niszczone przez fora, gdzie pisali, że to fotoshop. Teraz wierze i czekam na przecenę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam na przecenę, która raczej dość szybko nie nastąpi . Oraz aby coś wpadło do polskich sklepów internetowych.

      Usuń
  2. Mi się strasznie podobają, prawie wszystkie sukienki,a najbardziej ta z Gandalfem, te stroje wymiatają!!!
    zachwycona Arkadia

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie najlepsze sa :
    8, 16, 20, 21, 22, 23, 25, 26 xD 1 tez moze byc
    nadruki pierwszorzedne

    Aktina

    OdpowiedzUsuń
  4. 9, 10, 25... <3333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. 13, 19.... Och i te leginsy... Wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie to można kupić O.o?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre z nich są już na naszym polskim Allegro ;)

      Usuń