Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

piątek, 9 maja 2014

Home is behind the world ahead

Witam :)

Zacznę może od przedstawienia się, na imię mi Natalia choć i tak każdy zwraca się do mnie "Nat". Z howrse może ktoś z Was mnie zna, Meerkat. Posiadam drugie konto na bloggerze, może stamtąd też mnie ktoś zna, po prostu Natalie. Tak jak moja koleżanka Quantum, również chciałam się z Wami przywitać. Ona twierdzi, że nie potrafi pisać notek powitalnych. Nie kłam, spójrz jak tragicznie przedstawiłam się ja.
Mam kilka pomysłów, które być może przypadną Wam do gustu. O ile reszta redaktorek wyrazi na to zgodę, bo to dość... dziwne (?) pomysły. Następny post ode mnie zjawi się niedługo :) 

Czy ja również mogę sobie pozwolić na coś takiego? XD 

Więcej o mnie w tych miejscach:


Również, pozwolę sobie na reklamę bloga.

***

Cóż, to chyba na tyle na dzień dzisiejszy. Mogę chyba jeszcze tylko dodać, że mam nadzieję iż moje posty przypadną Wam do gustu :) I dodatkowo, tu z tego miejsca chcę podziękować Tauriel za przyjęcie mnie do grona redaktorów c: Pozdrawiam, Nat

http://24.media.tumblr.com/845e28f220ebdbd1f6cfc6d8c172bcd4/tumblr_mxtl5nOZUA1qifo9eo1_500.gif 

2 komentarze: