Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

czwartek, 8 maja 2014

No admittance expect on party business czyli Witamy w Bag End



Witajcie!

Witajcie! Na howrse może o mnie słyszeliście, zwą mnie tam julie..., możliwe, że nie jestem wam też obca na bloggerze, gdzie funkcjonuje jako Quantum of Collapse (była Capitan Pipes). 

Nigdy nie potrafiłam i wciąż nie potrafię pisać notek powitalnych, tak więc na razie chcę zaznaczyć tylko się w dziejach tego bloga i dać wam znać, że witacie nową załogantkę. 
W najbliższym czasie dodam zdjęcia z Hobbitonu i Nowozelandzkiego centrum efektów specjalnych (oraz innych miejsc związanych z LOTR) i postaram się trochę ożywić tą przestrzeń twórczą. Oczywiście jak tylko wyrwę się z Mordoru i będę mieć chwilę w Ithilien. 

Wszystkie informacje o mnie znajdziecie TU  i TU 

Pozwolę również sobie zareklamować moje dwa blogi: 



                             


3 komentarze:

  1. NIESAMOWITE *O* KOCHAM CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne blogi :3 I czekam na twoje posty i zdjęcia z niecierpiliwością!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie, piękne, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń