Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

wtorek, 6 maja 2014

Ogłoszenie

Cześć!
Przepraszam po raz n-krotny Was, drodzy czytelnicy, za tak wielkie zaniedbanie bloga. Powody miałam, a wypisywać ich nie muszę bo są to dość osobiste sprawy.

Bardzo mi miło, że pomimo tego wciąż tu zaglądaliście!
_____________________________________________________________________
Krótko i zwięźle, bez zbędnych ozdobników:
1. Potrzebujemy redaktorów (zgłoszenia w komentarzach - nie rozpatrujemy anonimów)
2. Pytanie - o czym najchętniej byście czytali, co Was interesuje?



Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! :D (howrse - Meerkat, e-mail - siwa.b98@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha Dziewczyny, dacie jakoś niedługo znać? Czy to będzie jakiś okres próbny, czy coś... Super, że się rozpisałam w poprzednim komentarzu XD *sarcasm*. Ja również mam kilka pomysłów, które mogą się Wam spodobać :')

      Usuń
    2. Zaprosiłam Cię do redaktorów :) Myślę, że okres próbny jest niepotrzebny, wierzę w Was :]

      Usuń
  2. Ja zgłaszam się!
    howrse - julie...
    e-mail - alexsis.castel@gmail.com
    Mam wiele pomysłow na posty i znów przypominam, że to ja mam dla was zdjęcia z NZ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Mam do was takie zapytanie. Są w polskim internecie jakieś strony zrzeszające fanów Tolkiena / Władcy Pierścieni? Bo coś nie mogę znaleźć, a potrzebowałbym nawiązać kontakt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jest taka strona :o
      Chyba, że chodzi ci o to, że organizują spotkania takie na żywo to widziałam kiedyś kilka tylko teraz nie pamiętam nazw.

      Usuń
  4. To moje marzenie zostać redaktorką tego bloga ale pewnie nie mam szans

    OdpowiedzUsuń