Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

niedziela, 16 lutego 2014

Podsumowanie ankiety nr 6!

Hej!
Według przeprowadzonej ankiety "Jakie jest Wasze ulubione miejsce w Śródziemiu z pośród podanych?" wygrało Rivendell! Przewaga nad drugim miejscem - Lothlorien - ponad dwukrotna :D
Udział w głosowaniu brało równo 100 osób! Chyba rekord :P


Hobbiton
  8 (8%)
Rivendell
  42 (42%)
Edoras
  7 (7%)
Dol Guldur
  6 (6%)
Erebor
  17 (17%)
Lothlorien
  20 (20%)





Macie pomysły na kolejną ankietę?
:)

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że Rivendell ma pierwsze miejsce, chociaż ja chyba i tak najbardziej lubię Erebor xd
    Chyba nie było jeszcze ankiety na ulubioną rasę Śródziemia? Nie mam innych pomysłów xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm nie było. Fajny pomysł :D Zaraz dodam ;)

      Usuń
  2. Śróziemiu? Wieem,że to tylko literówka,ale Śróziemie zawsze mnie bawi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ktoś tu wróci? :c
    srodziemna-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisze że blog forever ale coś mi tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może szukacie nowego admina? Proponuję zrobić jakiś nabór, wziąć z 3 chętne osoby na okres próbny, np. na miesiąc. Bo blog jak dla mnie świetny, bardzo go lubię ale strasznie smuci mnie to, że ostatnimi czasy dodajecie tu cokolwiek raz na miesiąc, czasem nawet jak nie więcej :c Jeśli zdecydujecie się na taką akcję, to ja jestem chętna.

    Pozdrawiam, Natalia. (siwa.b98@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie najgorszy pomysł xd

      Usuń