Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

czwartek, 21 lutego 2013

Konkurs1 - etap3

Cześć,
w związku nadesłania wszystkich trzech wierszy przed terminem, głosowanie zaczyna się też wcześniej.
Poniżej umieszczam dzieła ;) Każde jest podpisany. Aby powiększyć i przeczytać musicie kliknąć na dany obrazek. Głosujemy w komentarzach.
UWAGA! Oceniamy tylko treść wiersza, nie wygląd! Dlaczego? Ponieważ ja wklejałam teksty na obrazki i je ozdabiałam ;p

PRACE:




- Jamaka










- Sówka










- Britney226

20 komentarzy:

  1. Głosuję na Sówkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne ale najbardziej mi się podoba wiersz "Losy Ereboru".

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorki wszystkich wierszy bardzo się postarały. Gratuluję talentu! :)
    Najbardziej podoba mi się praca Britney.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kiedy jest głosowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... tego nie napisałam.
      Ale myślę, że do końca tygodnia starczy czasu ;)

      Usuń
  5. Jestem za "Losy Ereboru" autorstwa Britney.
    Trzymam za nią kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na "Wierszyki Sówki"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za "Aragron - tak!" xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za "Losami Ereboru"! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli mogę jako tylko redaktorka poboczna obiektywnie zagłosować to wybrałabym Britney226, choć wierszyk Sówki też przypadł mi do góstu.
    Czy mogę głosować Gilthoniel???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Każdy może głosować oprócz mnie.

      Usuń
  10. Wszystkich autorów wierszyki są bardzo ładne , jednak najbardziej spodobał mi się wierszyki Sówki :3

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja głosuję na Britney226

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na wiersze o Frodzie <3 Czyli na Sówkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za "Losy Ereboru". :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddaję swój jakże cenny głos na... Wierszyki Sówki ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. **********UWAGA**********
    Koniec głosowania i
    wyniki konkursu w
    niedzielę około
    godziny 20:00

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za Sówką. Jej wierszyki bardzo zapadły mi w pamięć już po pierwszym przeczytaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosuję na... tego się nikt nie spodziewał (xd)... na... pracę numer... jeden :D

    OdpowiedzUsuń