Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

niedziela, 24 lutego 2013

"Smaug Wspaniały" - spóźniony wiersz

Sorry,że dopiero teraz ,ale nie mogłam wcześniej.
Wiersz

 "Smaug wspaniały"

Na górze złota leży smok,
Już w grocie siedzi setny rok,
Choć wcale bogactw nie używa,
To złota nigdy mu nie zbywa.

Zachłannie patrzy i przelicza,
Swym skarbem strasznie się zachwyca, 
Choć jamy nie opuszczał od tylu,tylu lat
Usłyszy jeszcze o nim świat!


Bo sam jego widok grozą zdejmuje,
A oddech jego niesie śmierć,
Nikt z ludzi się nie uratuje,
Tak wielki będzie smoka gniew!



Wreszcie zuchwalstwo Smauga ukrócił
Posępny łucznik zwany Bard,
Wielkie wyzwanie bestii rzucił,
I miał ogromny Fart.*



Dziś tylko pieśni po potworze zostały,
Zgrozie tamtejszych lat,
I powiem jedno, niezaprzeczalnie,
Weselszy bez niego świat!!!





Mam nadzieje, że wam się spodoba, oceniajcie śmiało.
Całuski Arkadia =) 



*szczęście







6 komentarzy:

  1. Dzięki, twój wiersz Britney też był śliczny, dlatego na niego zagłosowałam.
    Co do talentu to nie jestem pewna, ale na pewno znam dużo synonimów słowa smok. =)Może kiedyś jeszcze coś napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiersz Wspaniały ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką smoków, dzięki temu wierszowi również polubiłam te złe :) Wspaniałe rymy, wspaniały pomysł i wspaniała osoba (if you know what i mean)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne dla fanów Smauga <3 Chciałabym to recytować na lekcji, jak myślisz zaliczą mi?

    OdpowiedzUsuń