Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

piątek, 1 lutego 2013

Piątek godzina 20:00

Godzina dwudziesta... w dzisiejszym przypadku - święta godzina.
Pewnie większość wie o co chodzi :]

Dzisiaj o 20:00 na programie TVN leci trzecia a zarazem ostatnia część Władcy Pierścieni.

Jestem świadoma tego, że niektórzy dopiero 'poznali' WP i nie ogarniają wielu rzeczy więc postanowiłam nieco rozjaśnić sprawę.

Ostatnia część WP nosi podtytuł: Powrót Króla (co z resztą jest napisane na plakacie obok). Ukazuje ona ostatni etap wędrówki Forda i Sama do Mordoru. Oczywiście po drodze jest wiele ciekawych rzeczy bitew itd. ale nie będę się o tym zbytnio rozpisywała. Jeśli nigdy nie oglądaliście (w co wątpię) to sami se zobaczcie :3

A teraz kilka ciekawostek:
- Władca Pierścieni: Powrót Króla zajmuje 13 miejsce w rankingu światowym wg serwisu Filmweb, w tym 1 miejsce w rankingu filmów fantasy.
- Zdobył aż 10 Oscarów oraz 37 innych nagród i 38 nominacji.
- Kinowa wersja trwa 3 godziny i 21 minut, a reżyserska 4 godziny i 12 minut.




A tu macie kinowy zwiastun filmu:
Nie bądźcie źli, że słaba jakość ale w 2003 roku nie mieli taki zaawansowanych technologi jak dziś...




Ja osobiście będę go dzisiaj oglądała chodź widziałam już go chyba z trylion razy xD
A Wy? Czy będziecie dzisiaj oglądali ostatnią część trylogii Jacksona?
Jeśli tak no to życzę miłego oglądania bo do filmu zostało 53 minuty!

4 komentarze:

  1. Świetny pościk!
    Ja będę oglądała dzisiaj!
    Mam paczkę nachosów z Biedronki nawet XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra ^.^
    Ja oglądam WP ale teraz jest reklama na TVN ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam jak zwykle świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie!
    A i wg mnie powinien mieć 1 miejsce w rankingu światowym ogólnym!

    OdpowiedzUsuń