Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

piątek, 22 lutego 2013

Podsumowanie ankiety nr 1

Cześć,
chciałabym zakończyć dzisiaj ankietę "Twój ulubiony członek Drużyny Pierścienia to...".
Dziękuję bardzo wszystkim za głosy.
A oto podsumowanie całego głosowania:

Frodo
  6 (12%)
Sam
  2 (4%)
Merry
  3 (6%)
Pippin
  1 (2%)
Legolas
  23 (46%)
Gimli
  3 (6%)
Gandalf
  5 (10%)
Boromir
  0 (0%)
Aragorn
  7 (14%)


Jak widzimy wygrał Legolas z 23 głosami na 50, co daje aż 46%. Na drugim miejscu znajduje się Aragorn, a brązowy medal otrzymuje Frodo. Dalej możemy sobie już sami zobaczyć kto na jakiej pozycji się znajduje. Jeden tylko, biedy Boromir nie dostał żadnego głosu, ale w sumie nie ma się co dziwić... ja również za nim zbytnio nie przepadam. Osobiście wolę jego brata Faramira <3 Chciałabym jeszcze powiedzieć, że wraz z końcem ankiety nr1 rozpoczynamy ankietę nr 2, której temat podrzuciła Britney226 :)


A teraz fotka wygranego =]

12 komentarzy:

  1. No i znowu jestem rozdarta. xd
    Thorina i Kiliego lubię za odwagę oraz inne rzeczy, no i do tego są tacy przystojni. :D
    Oprócz tego ujął mnie Bofur, jest taki spokojny i potrafi człowieka chwycić za serce.
    A jakiego krasnoluda Ty najbardziej lubisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo jak Ty!
      Zgadzam się zarówno z tym o Thorinie i Kilim <3
      Jak i z tym o Bofurze. Pamiętam jak w tej jaskini z Bilbem rozmawiał jak chciał odejść.

      Usuń
    2. Właśnie tamten moment mnie najbardziej wzruszył.
      To jak mówił o latającym piecu było nie złe :D
      Chyba najmniej spodobał mi się Ori, trochę wnerwiający, chociaż jego tekst o zielonym jedzeniu był całkiem, całkiem.
      Na 4 miejscu znajduje się u mnie Balin. W zasadzie nie wiem za co go lubię, ale jego odpowiedź w drzwiach norki Bilba była taka uprzejma :)
      Co sądzisz o Orim?

      Usuń
    3. Ori nie dosyć, że jest brzydki to jest głupi. On mnie się wogle nie podobał ;\
      A co do Balina to mam takie samo zdanie. Jest bardzo spokojny, miły i uprzejmy. Jak Fili i Kili zażartowali sobie z orków i Thorin na nich się wkurzył to Balin zapobiegł konfliktowi, który mógł się dalej rozwinąć. Wytłumaczył im wszystko na spokojnie.

      Mam takie pytanko...
      Krasnoludy jak były u tego króla goblinów to ten król powiedział coś tam coś tam... jak nie chcą gadać co zaczniemy od najmłodszego czy coś w tym stylu. No i się popatrzał na Oriego, jakby to on był właśnie najmłodszy. A przecież to Fili był najmłodszy no nie?

      Usuń
    4. Tak Fili, albo Kili, albo obaj. Oni chyba byli spokrewnieni i byli chyba też synami siostry ojca Thorina czy coś, zagmatwane.

      Usuń
    5. Już teraz wszystko jasne! Znalazłam fragment w Hobbicie, który wszystko tłumaczy: "Fili i Kili polegli osłaniając swego króla tarczą i własnym ciałem, był bowiem starszym bratem ich matki."
      Fili i Kili to byli bracia a Thorin był ich wujkiem.

      Usuń
  2. Ja też jestem taka rozdarta, chce coś zaznaczyć, ale mam ten przeklęty dylemat. Rozpacz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Między Thorinem, Kilim, a Bifurem rzecz jasna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matka Kiliego i Filiego- Dis to jedyna znana krasnoludzica, młodsza siostra Thorina

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mi się wydawało, że coś z Thorinem, bo tak było napisane w Hobbicie, ale nie zupełnie pamiętałam co, dzięki Marysia i masz zaczepistą prezkę na Howrse.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx, nwm dlaczego ale poprzednia bardziej mi się podobała.
      Coś mi w obecnej nie pasi z jakością zdjęcia...

      Usuń