Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

poniedziałek, 25 marca 2013

Czytamy Tolkiena!

Witajcie,
dzisiaj, 25 marca obchodzimy Światowy Dzień Czytania Tolkiena!
Został on ustanowiony przez brytyjskie Towarzystwo Tolkienowskie (The Tolkien Society) w 2003 roku.
Tego roku akcja będzie działała pod hasłem: "Śladami stóp hobbita".
W niektórych bibliotekach z tej okazji zostaną przygotowane różne spotkania i konkursy, więc warto zajść dzisiaj do najbliższej czytelni i zapytać się o to.
Może się też zdarzyć tak, że czegoś takiego u Was nie będzie ale to oczywiście nie jest przeszkodą aby samemu usiąść sobie w fotelu i poczytać Niedokończone Opowieści, tak jak ja =]
----------------------------------------------------------
Dlaczego akurat ta data?
25 marca 3019 roku TE zniszczono Pierścień Władzy i siły zła zostały na zawsze unicestwione.




Ja się zabrałam za Niedokończone Opowieści,
a czy Wy macie na dzisiaj jakieś książkowe plany? :3

6 komentarzy:

  1. Strasznie fajne!!!! Dlaczego dopiero teraz się o tym dowiaduje, przecież to funkcjonuje już od 10 latek!? Ja obrzydliwy zacofaniec! Ale poczytać, poczytam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah! Wspaniałe święto :D
    Też dopiero dzisiaj się o tym dowiedziałam, że takie coś jest XP
    Dzisiaj mam zamiar przeczytać całego Hobbita^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się biorę za Silmarilionka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznaczyłam sobie w ferie w kalendarzu i też czytałam Silmarillion ^^

      Usuń
  4. Ja przeczytam rozdział, może dwa Władcy Pierścieni: Dwie Wieże

    OdpowiedzUsuń