Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

środa, 27 marca 2013

"Mój bohater - Aragorn..." by Aragorn♥

"Mój bohater - Aragron..."

Skromny, wygnany strażnik Śródziemia,
Aragorn się zwie choć nie podaje imienia,
Bohater wyszedł z cienia,
Cały świat w mig zmienia,
Froda ratuje i strzeże jak oka,
Drużynę prowadzi po ataku Balroga,
Pippin’a i Merry’ego odbić chce,
Lecz Uruk Hai’ami Rohirrimowie zajmują się.
Lud Theodena do zwycięstwa prowadził,
Na Helmowym Jarze zwyciężył, a także,
Od brzydkich, cuchnących orków Minas Tirith uratował,
Choć z bandą duchów, armią umarłych, 
To jego, Gimli’ego i Legolasa zasługa,
Całe Śródziemie przed zemstą Saurona, ocalił,
A w tym czarnego władcę obalił,
Nie bał się Oka Bez Powieki i stanął do walki pod Czrną Bramą,
A na koniec Królem został, i ożenił się z elficką damą.
A w jego rolę Viggo Mortensen wcielił się,
I teraz tym zaszczytem szczyci się.

7 komentarzy:

  1. Jej super :D
    Ja bym w życiu nie napisała takiego fajnego wiersza!

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz co jest najlepsze że Viggo Morternstern nie znał fabuły - kompeltnie. Musiał mu streścić ją jego syn XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?
      Jaki loool XP

      Usuń
    2. lol.. Ale... Nie wiedziałam o tym ale dzięki że mówisz..

      P.S. Pisałam ten wiersz 3 minuty...

      Usuń
    3. Podziw o.o

      Usuń