Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

czwartek, 28 marca 2013

Zagadka muzyczna nr.2

Witajcie,
postanowiłam zorganizować II edycję muzycznej zagadki.
Tak samo jak w poprzedniej trzeba podać tytuł soundtracku w komentarzu pod postem oraz swój nick na howrse.
Zwycięzca dostanie 2 x Krew Meduzy.


Podpowiedź: jest to soundtrack z LOTR (nie z Hobbita), ma pewien motyw który wyklucza od razu soundtracki z jednej z części, w filmie jest mocno zagłuszany (trzeba się wsłuchać). 
I to tyle, więcej nie podam bo zepsuję zabawę :P
Powodzenia!


Britney

30 komentarzy:

  1. Aaaaa! Wiem, z którego to momentu!!! Tylko nie znam tytułu xD

    Eomer*

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kiedy trwa konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  3. *o* Kojarzę... kojarzę.... Bardzo dobrze kojarzę.... Kórka. Zaraz chyba wezmę się za oglądanie Władcy Pierścieni. Mam na końcu języka... Chwilka. Zaraz zasięgnę dalszych źródeł :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podejrzewasz z której części, to sprawdzasz listę soundtracków na płycie z muzyką z danej cz. i na jakiejkolwiek stronce odsłuchujesz po kolei wszystkie soundtracki z tej części :P

      Usuń
  4. WIEM! WIEM! druga część Władcy 'Dwie wieże". Drugi soundtrack, tytuł to Foundations of Stone. Pojawiała się w różnych momentach filmu i były to różne jego części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsłuchaj się w ten smutny moment, a potem w temat rohirrimów i pomyśl...
      Ja już więcej nie mówię. Oficjalnie zamykam się w sobie. :|

      Usuń
    2. A, faktycznie nie. Zaczyna się podobnie, ale to nie to xD

      Usuń
  5. "Fields Of The Pelennor"

    Eomer*

    OdpowiedzUsuń
  6. Britney podaj choć, z której to części, bo ja zupełnie nie kojarzę tego utworu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładam, że z drugiej, bo tam było najwięcej szczegółów dotyczących Rochanu. Ta bitwa o Chelmowy Jar i w ogóle...

      Usuń
    2. Nie 'Chelomowy' tylko 'Helmowy' ;p
      No i zgadzam się z Tobą, że to druga częśc!
      Wg mnie to "The Hornburg".

      Jamaka

      Usuń
  7. MAM! Fields Of The Pelennor!I to nie b€ła bitwa o Chelmowy Jar, tylko ta, w której Eowina walczyła z Pipinem... Gdzie oni byli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Helmowy przez samo H. Racja, Jamaka. Jednak Eomer mnie ubiegł...

      Usuń
    2. Chociaż nie, to może być The Hornburg, jak mówi Jamaka... Nie wiem! Poddaję się xD To wszystko jest idętyczne.

      Usuń
    3. *identyczne
      Ajajajajaj... Wsłuchaj się! Nic nie jest takie same xd

      Usuń
  8. Chcecie zagadkę nr.3?
    Tym razem wymyślę coś trudniejszego ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAAAK c:

      Usuń
    2. Jasne, że chcemy, ale ta się jeszcze nie skończyła, zwolnij trochę Britnej.=)

      Usuń
    3. Skończyła :P przeczytaj komentarze

      Usuń
    4. Och zgapiłam się i nie zauważyłam! =)
      Wielkie brawa dla Eomer*.=)
      No to czekam na 3.=)

      Usuń
  9. To na pewno "The Fields Of The Pelennor", jestem tego prawie pewna tak na jakieś 89%. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehhh.... pamiętam że to było i nawet prawdopodobnie sceny ale tytułu niestety nie. Znaczy przed obejrzeniem komentarzy oczywiście XD

    OdpowiedzUsuń