Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

piątek, 15 marca 2013

"Dziewięciu" by Arkadia

 Bardzo was przepraszam, że tak dawno nic interesującego nie napisałam, ale nie mam nawet czasu żeby się porządnie wyspać ,więc co dopiero mówić o byciu kreatywną nawet na jednej ze swoich ulubionych stron internetowych.
 Postanowiłam dla rekompensaty wstawić najmniej wymagającą formę literacką-wiersz,gdyż mój kolejny post wciąż jest w lesie-Fangorze i nie jestem pewna kiedy będzie gotowy go opuścić. Choć wciąż popija wodę Entów to jakoś rosnąć nie chce. Arkadia


"Dziewięciu"


Nadciąga groza.
Słychać przeraźliwy krzyk.
Nadciąga groza.
Z Gondorczyków nie przeżyje nikt.
Nadciąga groza.
Przerażenie w sercach narasta.
Nadciąga groza.
Nie uciekną już z miasta.
Nadciąga groza.
Niebo zasnuło się chmurami.
Nadciąga groza.
Woda straciła swój smak.
Nadciąga groza.
Wciąż żyją marzeniami.
Nadciąga groza.
Czy musi być źle aż tak?
Nadciąga groza.
Już gubią nadzieję.
Nadciąga groza.
Bardzo niedobrze się dzieje.
Nadciąga groza.
Gdzie Gondoru Namiestnicy, Króle?
Już za późno.
Już lecą Nazgule...







Ps. Gilthoniel mam do ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś zamieścić to i hasło reklamowe LotrFF w moich pracach? Z góry dzięki.

8 komentarzy:

  1. Wiersz jest c u d o w n y!
    Nie wiem co powiedzieć, serio =]
    Na prawdę świetny pomysł miałaś ;)

    Wstawię ten wiersz i hasło reklamowe do prac :)
    Wybacz mi, że zapomniałam o tym haśle, że go wcześniej nie stawiłam ale wyleciało mi z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzę aby był taki dobry(pisałam go na lekcji matmy).
    Ale dzięki za docenienie mojej pracy, bardzo mi miło=).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzisz, że jest dobry? Chyba nie wiesz co mówisz! Jest przecudny! Na prawdę mówię serio. Weź go porównaj do mojego wiersza o Aragornie xd

      Jamaka

      Usuń
  3. Ja nie porównuje i nie oceniam, każdy wiersz jest dobry jeśli piszesz w nim to co czujesz i to co wypływa w prost z serca, nawet jeśli jest wierszem białym, bez rymów.I sądzę, że gdyby przeczytał go Aragorn byłby w siódmym niebie.=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh... jak Ty to pięknie napisałaś *.* Naprawdę, jesteś super.

      Jamaka

      Usuń
  4. Dzięki, milusia jesteś.=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity! Naprawdę masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń