Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

sobota, 9 marca 2013

Odtwarzacz

Cześć,
pewnie jak weszliście na bloga od razu zauważyliście, że coś nie gra.
Ano racja ;p Postanowiłam dodać odtwarzacz muzyki. Mam nadzieję, że podoba Wam się ten pomysł.
Są tam oczywiście tylko piosenki i melodie zgodne z tematyką ogólną bloga.
Na razie dodałam:
~ Requiem For A Dream
~ Lament For Théodred
~ Evenstar
~ The Breaking Of The Fellowship
~ The Riders Of Rohan
~ The Last March Of The Ents
~ The Misty Mountains Cold
A z resztą jak klikniecie na odtwarzaczu ostatni przycisk po prawej wysunie się Wam lista =]
P.S.: Jeśli macie jakieś propozycje na nowe piosenki to piszcie!

Co o tym myślicie?

5 komentarzy:

  1. Omg on jest świetny! Te piosenki dodają świetnego nastroju :D

    OdpowiedzUsuń
  2. The Bridge of Khazad Dum
    A Storm is coming
    The White Tree
    The Battle of the Hornburg
    Flight to the Ford
    The Black Rider
    My dear Frodo
    Song of the Lonely Mountain
    Axe or Sword
    Warg Scouts
    Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!
    Jeszcze:
    -Edge of Night (Pippin's Song)
    -Evening Star: Arwen's song

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama nie słucham muzyki, więc nie jest to dla mnie jakaś cudowna nowina, ale sam pomysł fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie słucham muzyki ale akurat te kawałki, które wstawiono są piękne :)
      Extraśny superaśny mega pomysło ;D

      Usuń