Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

czwartek, 7 marca 2013

"Tajemnica Śródziemia" by Gilthoniel

TAJEMNICA ŚRÓDZIEMIA

Co robić gdy jest nudno?
Co robić, gdy sens życia blaknie?
Mówisz sobie "trudno"...
Każdy Ci przytaknie.
Bo nie wielu rozwiązanie zna,
Które uśmiech wyczaruje.
Piękna kraina nieznana,
Rzeczywistość szarą pruje.
Magiczne stworzenia,
Epickie wojny,
Moc Pierścienia,
Król dostojny -
To w trzech książkach jest zawarte,
Które nocami cudowne sny niosą.
Bo rzeczy człeka warte,
Najbardziej niewidoczne są,
I gdy przyjdzie chwila same się ukażą.
To wszystko Twój świat odmieni.
Nie ważne co inni każą.
Przeczytaj "Władcę Pierścieni"!



Ehe... głupkowaty tytuł a przede wszystkim treść. Jeśli to chcecie napisać właśnie to w komentarzu, lepiej sobie darujcie ;P

5 komentarzy:

  1. WSPANIAŁY wiersz, cudowny, idealny, aż braknie mi słów, na prawdę, jeśli to ten co sądziłaś, że nie nie nadaje się do wstawienia tu to mogę ci powiedzieć,że ogromnie się myliłaś. Nie krytykuj sama siebie, zrobią to inni, ale na pewno nie ja.
    Życzę dalszych sukcesów w pisaniu wierszy i więcej wiary w siebie.=) Arkadia (twoja fanka =) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, serio? Dzięki Ci wielkie :) Dosyć długo go pisałam. A krytykuję siebie dlatego, że w moim życiu zwykle wszystko co zrobię warte jest tylko krytyki, więc dobrej myśli już chyba nigdy nie będę. Dziękuję jeszcze raz :>

      Usuń
    2. Nie dziękuj, ja pisałam tylko prawdę, jestem obiektywna i obserwuje. Raczej dziękuj tym którzy cię krytykują, bo przecież ludzie nie krytykują za wady tylko za zalety, zazdroszczą.
      Ja ciągle się krytykuje ,ale nie mówię tego,mimo iż nie jestem idealna to inni nie muszą tego wiedzieć, dlatego postrzegają mnie jako osobę wzorową i dumną, a wady przypisują mi sami bez mojej pomocy.Tylko czasem nie wytrzymuje i okazuje im, że jestem jaka jestem, czyli tylko człowiekiem.A wad i rzeczy, które można krytykować mam o wiele więcej niż zalet i rzeczy z których mogę być na prawdę dumna. Ja nie jestem i nie potrafię być optymistką, ale jestem realistką i idealistką.Choć staram się myśleć "dość" pozytywnie. Pozdrawiam Arkadia
      Ps. motto:
      "denerwowanie się to mszczenie się na sobie za głupotę innych"

      Usuń
  2. Śliczny wierszyk! Po prostu się zakochałam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie mów, że wiersz ci nie wyszedł :) Jest GENIALNY, FANTASTYCZNY, SUPER.

    OdpowiedzUsuń