Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

poniedziałek, 18 marca 2013

"Szaleństwo Denethora"-bujcie się!

Coś mnie napadło na pisanie wierszy, muszę chyba zacząć się leczyć.
Jak was zacznę nimi zanudzać to dajcie znać w komentarzach, liczę, że
spotkam się z uczciwą krytyką i może jakimiś małymi pochwałami też...=)




"Szaleństwo Denethora"


Ród jego wygasa, 
w płomieniach piekielnych.
Władca żywcem się spala,
w szaleńczej histerii. 

Choć Gandalf go prosi,
uparcie namawia.
Denethor swe życie,
na szali ustawia.

Już płonie stos wielki,
namiestnik w głos woła.
W ognistych płomieniach,
 jest wszystko dokoła.

Już ogniem się
szata władcy zajmuje.
I wielki namiestnik
tak z tronu stępuje.



Ps.Ja za Denethorem nie przepadam, a nawet go nie lubię, ale mam nadzieję, że wiersz przez to nie ucierpiał;niestety mój wewnętrzny WEN nie słucha mnie co do wyboru rzeczy do pisania ,na które mnie natchnie.


5 komentarzy:

  1. Super , bardzo ładny wiersz =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wiersz jest extra! Na prawdę nie wiem jak można mieć taki wspaniały talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wiersz :)
    Denethor obrzydził mi pomidorki koktajlowe... xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też.Jak patrzę jak on je to mnie po prostu mdli.Zawsze strasznie mnie denerwuje jak Pippin mu śpiewa tę smutną pieśń, jego syn z rycerzami Gondoru szarżuje na twierdzę nieprzyjaciela...a on je pomidorki koktajlowe i kurczaka.To okropne. A no i dzięki, cieszę się, że wiersz się podoba.=)

    OdpowiedzUsuń