Muzyka

Wiadomości

Lord of the Rings Fan Forever! - Polski blog o Śródziemiu

piątek, 15 marca 2013

Rysunek :3

Cześć,
chciałabym Wam pokazać moje dzieło xD
Ten obrazek jest w całości wykonany przeze mnie.
Rysowałam przez 2 godziny a kolorowałam i obrabiałam w GIMP'ie przez 4 godziny.
Jak chcecie powiększyć to kliknijcie na niego.
Całość wyszła... em... no postacie nie są wogle podobne do tych co powinny (pytałam się brata i to potwierdził).
No i jakby co to ten co się kąpie to Legolas, ta co krzyczy to Galdariela a ten mały to Frodo.
Pierwszy raz coś takiego robiłam, więc proszę o wyrozumiałość.

10 komentarzy:

  1. Jejku on jest przecudny!!!
    Ja nie wiem jak Ty to robisz ale brak mi słów!!!

    Jamaka

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem przeszłaś samą siebie, od jutra legalizuje wyznanie pod nazwą Gilthoniel lub Tauriel. I czy ja ci już czegoś nie pisałam o samo krytyce?
    Kiedyś czytałam blogaska o tym jak Legolas mył się w zwierciadle Galadrieli i muszę przyznać, że ten obrazek idealnie oddaje tę scenę.Ja się tylko dziwie skąd ty masz tyle czasu i cierpliwości.
    Twoja wieeelka fanka Arkadia =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozytywną opinię :] Może z tym wyznaniem to lekka przesada, bo ja nie uważam siebie za wspaniałą czy coś w tym stylu ^o^"
      A czasu tyle miałam ponieważ w domciu siedziałam chora ;P

      Usuń
    2. Sadzę, że na bank jesteś lepsza od Wielkiego Ducha Spagrthii, ale jak uważasz.Myślę, że ta wiara świetnie by się przyjęła.
      W każdym razie aby powiedzieć
      jak najprościej, praca jest zajefajna.
      No mam nadzieję, że jesteś już zdrowa,
      a jeśli nie to życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia.

      Usuń
  3. Jejku! Jak Ty to... wogle jak... co... jak?!?!
    Jakim sposobem Ty coś takiego zrobiłaś ślicznego?
    Te cienie... postacie, drzewa, detale!
    Też jestem Twoją fanką!!!

    Kocham LOTR

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham LOTR, wspierasz mój pomysł założenia wiary czczącej "Wielką i Wspaniałą i Utalentowaną Tauriel"???
    Kto jest za niech napisze w komentarzu. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Wspieram :D
      Jestem za!

      Usuń
    2. Ja jestem jak najbardziej za ;]

      Jamaka

      Usuń
  5. Już mamy trzech wyznawców! Przygotuj się Gilthoniel od poniedziałku zaczynamy odprawiać nabożeństwa i budować kapliczki.
    Skoro przeszła wiara w Wielkiego Ducha Spagethii to czemu nie to.=)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buhaha! Teraz już czterech wyznawców XD

    No i poważnie Tauriel... szacun dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń